Imatge Principal
INICI » NOTÍCIES
Enviar article a un amicimatge transparentImprimir article

DESTACATS

Observatori Contra l'Homofòbia



Masquefa 2020

Masquefa Sona Bé 2017
Fem Cultura 2017

Telèfon males olors
Seu electrònica
Govern Obert i Transparència
Perfil del contractant
Seguiment econòmic
Inscripcions online
NORMES D'ÚS DE LES BARBACOES DE LA FONT DEL ROURE
Guia comerços i empreses Masquefa
Guia Recursos Educatius Anoia Sud
Guia d'oferta formativa
Identitat Digital
Termini mitjà de pagament als proveïdors
Subscripció al butlletí electrònic
Revista - Masquefa Batega

Activitats Masquefa Batega

Premi Administració Oberta
POUM
P.A.U. 10 EL MASET REPARCEL.LACIÓ
Cuina Catalana Patrimoni de la Humanitat
Associació de Municipis per la Independència

Ajuntament de Masquefa - Mesures de flexibilització en el pagament de rebuts d'aigua

General - 17/03/2017

Anaigua, l'empresa gestora del cicle integral de l'aigua en el municipi de Masquefa, impulsa tres serveis perquè els usuaris gaudeixin de més facilitats en l'abonament dels rebuts.

Mesures de flexibilització en el pagament de rebuts d'aigua

 

 

 

 

 

 

 

Amb l'objectiu de ser més propers a les necessitats econòmiques dels usuaris del servei d'aigües, Anaigua inicia diverses mesures per flexibilitzar el pagament dels rebuts i facilitar l'organització i gestió de les despeses dels masquefins.

La companyia ofereix aquestes tres possibilitats:
- Fraccionament del pagament d'un rebut: els masquefins tenen la possibilitat de pagar una factura d'aigua a terminis i sense interessos.
- Tria del dia de pagament: l'usuari pot indicar quin dia del mes desitja rebre el càrrec bancari. La factura no li arribarà abans de la data seleccionada i ho farà sempre el mateix dia triat o pocs dies després.
- Pagament en 12 quotes: Anaigua ofereix un sistema de pagament pla en 12 quotes. L’usuari paga una quantitat fixa mensual pactada d'acord amb el consum de l’any anterior. En finalitzar l’any des que se sol·licita el servei, la companyia revisa i regularitza la diferència. Si l'usuari ha de pagar, Anaigua ofereix la possibilitat de fraccionar el nou rebut.

Així doncs, la companyia aplica nous sistemes de pagament més fàcils i còmodes per als masquefins. Per tal de poder gaudir d’aquests serveis, els clients han de tenir el rebut d’Anaigua domiciliat. Seguidament, han de fer la petició a la companyia a través d’una de les següents vies: trucant al telèfon d’atenció al client 902 250 070, escrivint a l’apartat “Contacta” de l'Oficina Virtual o apropant-se a la seva oficina habitual. Un cop aprovada la sol·licitud, la companyia generarà la factura amb la periodicitat que l'usuari hagi assignat prèviament.

© Ajuntament de Masquefa, 2009. Major, 93 - 08783 Masquefa - Correu electrònic - Tel. 93 772 50 30
webmestre   Accessibilitat   Avís Legal   RSS   Disseny web: aTotArreu.com

Logos Administració Pública

Aquest projecte està subvencionat pel Departament d’Empresa i Coneixement i el Fons Social Europeu, d’acord el Programa integral de foment de l’emprenedoria emmarcat al Programa Catalunya Emprèn, regulat per l’Ordre EMC/181/2016, de 29 de juny.